Onze DJ’s!

ZE KUNNEN BEST WEL LEKKER DRAAIEN!

Onze DJ’s kunnen echt wel draaien, ze hebben tenslotte een zeer goede opleiding gedaan bij de beste DJ school van Europa! Maar het zijn natuurlijk geen DJ’s met jaren lange ervaring en vele uren draai ervaring. Maar dat kunnen ze alleen bereiken als ze ook daadwerkelijk een kans krijgen!

Natuurlijk proberen wij onze DJ’s zoveel als mogelijk draaiuren te geven. We worden vaak benaderd door organisaties of door mensen die zelf een feestje geven met de vraag of wij niet een student hebben die wil komen draaien. Natuurlijk hebben we die!

Maar! Wij leren onze studenten ook dat ze niet voor niets moeten gaan draaien, er moet altijd een vergoeding tegenover staan. Deze vergoeding is door onze DJ’s zelf te bepalen, wij hoeven hier niets van te hebben, wij functioneren ook niet als boekingskantoor maar we zijn alleen de partij die mensen samenbrengt.

Jij hebt een feestje, wij hebben de DJ!

Voor een dubbeltje op de eerst rang en het liefst gratis!

Nee, zo werkt het niet. Het moet voor beide partijen iets opleveren.

Doe mij maar een DJ die alles kan draaien en graag 5 uur lang!

Misschien moet je dan toch even naar een boekingskantoor en gewoon de volle mep betalen.

Graag een DJ met apparatuur, licht en geluid en het budget is € 50,-

Een DJ set met geluid huren kost al rond de € 250,- dus wat denk je er zelf van?

Laten we reëel zijn en kijken wat er wel kan.

Heb je een leuk feestje of event, zoek je naar nieuw talent en wil je deze een kans geven op jouw event of festival. Sta je open voor nieuwe ideeën en denk je in oplossingen. Neem dan vooral contact met ons op zodat wij kunnen zoeken naar de passende DJ voor jouw feest of event.

Diskjockey

Je kunt ons contactformulier hieronder invullen.

Zodra wij deze hebben ontvangen gaan wij de aanvraag uitzetten naar onze studenten. Wij gaan niet reageren, dat doen onze studenten zelf als ze interesse hebben. Het kan dus zijn dat er helemaal geen reactie komt! Dat is helemaal afhankelijk van het soort feestje of event waar je een DJ voor zoekt. Beschrijf dan ook zo goed mogelijk waar je naar op zoek bent, wat voor soort muziek en of er apparatuur nodig is of licht en geluid. Geef ook aan wat het budget is, zoals eerder aangegeven, ze draaien niet gratis en de meeste hebben ook geen eigen geluidsinstallatie en licht. Sommige hebben wel een eigen DJ set.

Zodra er wel een student reageert dan loopt het contact ook echt alleen met de student, wij zitten nergens tussen ook niet met de verdiensten. Je kunt ons dus niet bellen of mailen als er iets mis gaat met de afspraak of op wat voor manier ook. Maak dus duidelijke afspraken met de DJ zelf.