DJ Basic Skills

EEN GOEDE BASIS IS DE BESTE START

Een DJ cursus volgen is de snelste en beste manier om de basis goed onder de knie te krijgen en is dus een goede en slimme keus. De dj cursus basic skills is de eerste onmisbare eerste stap in jouw carrière als DJ en tijdens de dj les ontdek je alle tips & tricks van het vak onder begeleiding van professionele DJ’s waardoor je altijd de beste lessen krijgt. Leer alles over beatmatchen van electronic dance music op gehoor, loops, effecten en cue-points. Iedere high-end mixer, speler of controller van Pioneer DJ komt voorbij waar jij direct hands-on ervaring mee opdoet. In deze dj cursus leren wij jou de basis die je nodig hebt om straks een succesvolle dj te kunnen worden.

Echt leren draaien

Beatmatchen, mixen, muziek kennis, Rekordbox en nog veel meer komt er aan bod tijdens deze dj cursus.

Gestructureerde lessen

Voor iedereen is er een eigen DJ set tijdens de dj cursus, leer draaien volgens onze bekroonde 4 stappen methode!

dj lessen

Gegarandeerd succes!

Succes gegarandeerd! Na deze dj cursus kun je in de basis echt foutloos draaien en ben je klaar voor de DJ Advanced Skills!

DJ School

Wat ga je leren zodat je na afloop echt kunt draaien?

• Beatmatchen

• Gebruik EQ

• Gebruik effecten

• Opbouwen van je set

• Werken met Rekordbox DJ

• Perfecte overgangen maken

• Nog veel en veel meer

Oefening baart kunst!

Heb je nog geen apparatuur thuis? Geen probleem, je mag bij ons komen oefenen op locatie. Je kunt altijd bij ons terecht als wij aanwezig zijn, stuur even een whatsapp om te vragen of het mogelijk is en je staat al snel achter een dj set je ding te doen.

Nieuwste apparatuur

Bij ons hoef je niet met meerdere mensen tijdens je dj cursus achter 1 DJ set te staan, er is voor iedereen een eigen DJ set en ook altijd de nieuwste types! Als educatie partner van Pioneer DJ staan er standaard meerdere dj sets voor je klaar welke altijd up to date zijn. Doordat je altijd een eigen dj set tot je beschikking hebt maak je dus veel draaiuren en leer je veel sneller. Je leert tenslotte door te doen.

17 jaar ervaring!

Als school bestaan we al 17 jaar en werken we alleen met leraren die zelf actief draaien. Wij weten exact wat je nodig hebt om na afloop een leuke set te kunnen draaien. Ons lesprogramma is hierop ingericht waardoor we echt alleen dingen behandelen die nodig zijn om een goed eindresultaat te halen. Alle andere dingen die je kunt leren zitten dus in de vervolg training, DJ Advanced Skills.

informatie dj cursus

• Prijs: € 450,-

• Aantal lesdagen: 4

• Aantal lesuren: 12

• Lestijden: 19:00 t/m 22:00 uur

• Maximaal aantal studenten: 8

• Minimale leeftijd 16 jaar
  • Lesdagen Amersfoort: Donderdag

*de resterende 3 lesdagen zijn aaneensluitend in dezelfde maand

Inschrijven DJ Basic Skills

Leer echt draaien!

Wat zeggen onze studenten?

google

Hele fijne DJ school die mij een kickstart gegeven heeft in het starten met DJ'en! Het was een hele praktische opleiding, waarbij je niet de hele tijd in de schoolbanken zit, maar vooral ook lekker achter de draaitafels bezig bent. Daarnaast ook kansen gekregen om ervaring op te doen en te oefenen in de praktijk! Zeker een aanrader voor als je net start met het DJ'en! :)

AYA HUASCA 2 oktober 2023
google

Super fijne en gezellige DJ school met enthousiaste docenten die weten waar het om "draait" . Heb er een leuke tijd gehad samen met andere dames. Zeker een aanrader!

Tamara Hersevoort 20 september 2023
google

Super leuke DJ school met hele enthousiaste gemotiveerde leraren, ik heb tijdens mijn DJ opleiding alle fijne kneepjes geleerd over het vak! Alle apparatuur is aanwezig, de ruimte is netjes ingericht het echte club gevoel komt naar boven ondertussen al op meerdere feesten mogen draaien. Zeker een aanrader om even een kijkje te nemen!

Priscilla Wassenaar 13 september 2023
google

Fijne DJ school met goede apparatuur en les van professionals.

Miranda Hoenjet 13 september 2023
google

Alle kennis en kunde aanwezig om op een zeer leuke manier en professionele wijze je DJ skills te mogen ontwikkelen. ook de producer opleiding is een aanrader! de leraren zijn ten aller tijde bereid je te helpen. ook tijdens alle corona perikelen is er alles aan gedaan om klassikaal te kunnen blijven lesgeven ging dit niet dan ging het online. kortom aanrader om hier op les te gaan.

Dan Clox 5 maart 2022
google

Als je dan toch weer naar school moet......is dit een leuke manier.....mooie spullen en enthousiaste leraar 😃👍

edwin faas 5 juli 2021
google

Heel professioneel opgezet, veel kennis in huis

Lexikan De Kock 15 juli 2020
DJ Robin 21 april 2020

we love the pioneer DJ

Vaak komt na het leren draaien de volgende stap naar het produceren van je eigen tracks.

Wist je dat je dit bij ons in een half jaar kunt leren?