Proefles DJ

EERST PROBEREN DAN BESLISSEN

Voordat je dj lessen gaat nemen is het verstandig om een een proefles dj te volgen. Je hebt een enorme keuze in dj scholen dus is het verstandig om eerst te ervaren welke school het beste bij jou past. Volg daarom eerst een proefles van 1,5 uur zodat je een goede beslissing kunt nemen en zeker weet of je bij onze school je lessen wilt gaan volgen. Ook als je nog niet weet of je het dj vak in wil is dit de ideale manier om daar achter te komen. Tijdens de proefles dj werk je met de nieuwste apparatuur van Pioneer DJ en krijg je les van een TOP dj.

Maak kennis met ons.

We leggen tijdens je proefles dj exact uit wat je van ons mag verwachten en wat onze lessen inhouden.

Leuke en leerzame ervaring!

Doe mee en leer wat een DJ nu eigenlijk doet. Je krijgt een goed inzicht wat er allemaal mogelijk is wie weet is het wat voor jou!

Heb je vragen?

Na afloop van de proefles DJ is er nog voldoende tijd om even na te praten, vragen te stellen of zelf nog wat langer te spelen met alle apparatuur.

Wij helpen je op weg met je eerste stappen als DJ

Voor je eerste stapjes als DJ is dit de ideale manier. Je leert de basis van het dj’en, leert over verschillende muziekstijlen en je doet meteen een stukje praktijkervaring op doordat je zelf aan de slag gaat!

Leer de basis van het DJ vak.

Super leuke ervaring en enorm leerzaam!

dj lessen

Maak meteen kennis met misschien wel je mede studenten!

De meeste deelnemers komen met hetzelfde doel naar deze proefles dj, dus leer elkaar meteen kennen!

Leer de apparatuur kennen.

Maak kennis met de nieuwste apparatuur van Pioneer DJ, de apparatuur waar elke DJ op draait. Je mag met alle apparatuur draaien zodat je tijdens deze proefles dj al een beetje weet hoe het werkt.

17 jaar ervaring!

Als school bestaan we al 17 jaar en we werken met leraren die zelf actief draaien. In deze 17 jaar is ons lesprogramma goed op elkaar afgestemd en we weten exact wat onze studenten willen en moeten leren. Hierdoor leert eigenlijk iedereen draaien en stromen de meeste studenten na de proefles dj in bij de DJ Basic Skills.

INFORMATIE

• Prijs: € 27,50