Social media voor dj’s, artiesten en producers

“Bij twijfel… 100% gaan…de cursus is super leerzaam, en lekker bondig en vlot.. go for it .. je gaat er zeker wat aan hebben! ”

DJ Ovano

“Beste, lieve, geweldige Rik, ik wil je graag bedanken voor de geweldige social media training die je hebt gegeven. Dankzij jouw expertise heb ik veel succes kunnen behalen. Jouw tips en begeleiding hebben echt het verschil gemaakt! #Dankbaar”

Doctor of Conduction

MAAK JEZELF BEKEND!

Sociale media is een enorm krachtig instrument voor DJ’s, artiesten en producers. Het helpt je nieuwe fans te bereiken en een grote aanhang te krijgen. Artiesten met een grote groep échte volgers krijgen makkelijker optredens en hebben meer contact met fans die hun muziek luisteren of kopen, het is jouw directe toegang tot fans, feesten en financiën!

Organisatoren van festivals, clubavonden en feesten zijn altijd op zoek naar een sterke line-up die niet alleen bezoekers veel plezier geeft, maar ook hen helpt om meer tickets te verkopen. Hoe meer fans een artiest heeft, des te interessanter deze wordt voor een organisator.

De uitdaging voor veel artiesten is dat zij niet het budget hebben om een social media manager of bedrijf in te huren en zelf geen goed idee hebben hoe ze hun digitale marketing optimaal kunnen inzetten. Wij signaleren dit vraagstuk al enige tijd en we zien in de praktijk dat veel DJ’s hiermee worstelen.

Om je met dit belangrijke aspect van het DJ-vak te helpen hebben wij van Pioneer Pro DJ School een speciale unieke cursus opgezet waarin we je meenemen in alle facetten van jezelf promoten via social media.

Pioneer DJ

BOOST JE SOCIAL MEDIA

Leer wat en wanneer je moet posten.

BRAND DNA

Leer jezelf neer te zetten als een krachtig merk.

MEER BOEKINGEN

Leer jezelf promoten en krijg meer optredens!

Wat leer je allemaal?

• Je leert waardevolle marketingtechnieken en -strategieën om je publiek op te bouwen en om de belangrijke interactie met je fans aan te gaan.
  • Je ontdekt waarom ‘storytelling’ zo ontzettend belangrijk is en laten je de juiste manieren zien om deze waardevolle ‘verhalende’ content te creëren.
  • Hoe je het beste je tijd indeelt om zo efficiënt en goed mogelijk je social media marketing te doen.
  • Je krijgt een schatkist aan tips, ideeën en inspiratie voor berichten op de diverse social media kanalen.
  • Hoe jij opvalt met jouw teksten, foto’s en video’s op Instagram, TikTok, Facebook en YouTube.
  • Je krijgt te weten hoe je diverse handige tools en apps gebruikt om fantastische content te maken.
  • Hoe belangrijk jouw Brand DNA is en je leert hoe jij jezelf neerzet als een krachtig merk.
  • Het aangaan van samenwerking met andere artiesten en influencers die voor jou en jouw doelgroep van invloed zijn.
  • Je krijgt alle do’s en don’ts van het gebruik van sociale media onder de knie.

Voor wie is deze cursus geschikt?

• DJ’s, artiesten en producers die de kracht van sociale media willen gebruiken om meer fans te krijgen.
  • DJ’s, artiesten en producers die willen leren hoe ze makkelijker en efficiënter hun social media kunnen managen.
  • DJ’s, artiesten en producers die meer luisteraars willen hebben voor hun eigen tracks, mixen en livesets.
  • DJ’s, artiesten en producers die meer willen weten over social media marketing om zo meer optredens te krijgen

Deze cursus is geschikt voor elke dj, artiest en producer. Het maakt niet uit of je beginnend bent of gevorderd.

Wie geeft deze cursus?

Deze cursus wordt gegeven door social media expert Rik Keijzer. Al sinds 2000 werkt Rik Keijzer als internet-expert in de wereld van media & entertainment, horeca, toerisme en evenementen. Hij traint en adviseert bedrijven op het gebied van social media (Instagram, Facebook, YouTube), websites, online- en contentmarketing, en met het opzetten en uitvoeren van hun socialmedia-marketing en strategie.

Rik heeft gewerkt voor Dance Valley, Dutch Valley, Ground Zero Festival, Impulz Festival en diverse evenementen organisaties in de dance wereld. Daarnaast heeft hij samengewerkt met internationale artiesten als Armin van Buuren, Carl Cox, Ferry Corsten, DJ José en DJ RAM.

Tevens is Rik de auteur van bestseller ‘Meer succes met Instagram!’, wat in 2021 en 2022 het bestverkochte boek over dit social media platform is.

informatie

Alle informatie netjes op een rij

• Prijs: € 325,-
  • Aantal lesdagen: 3