Hoe duur is een DJ cursus?

Training Aantal uren Prijs Meer informatie
Proefles DJ 1,5 € 27,50 Klik voor meer informatie
DJ Basic Skills 12 € 450,- Klik voor meer informatie
DJ Advanced Skills 12 € 450,- Klik voor meer informatie
DJ Pro Skills 9 € 325,- Klik voor meer informatie
DJ Total Skills 35 € 995,- Klik voor meer informatie
DJ Workshop 2 € 37,50 p.p. Klik voor meer informatie
DJ Kinderfeestje 2 € 27,50 p.p. Klik voor meer informatie

Leer gegarandeerd draaien!

Al onze trainingen zijn succes verzekerd! Je leer echt draaien en bent straks veel beter dan de normale dj’s.

Nieuwste apparatuur

Bij ons hoef je niet met meerdere mensen achter 1 DJ set te staan, er is voor iedereen een eigen DJ set en ook altijd de nieuwste types!

17 jaar ervaring!

Als school bestaan we al 17 jaar en werken we alleen met leraren die zelf actief draaien.

Pro DJ School partners

Het is één van de meest gestelde vragen: Hoe duur is een DJ cursus?

Daarom hieronder een handig overzicht van al onze dj trainingen, dj cursussen, dj workshop en dj opleidingen. Heb je na het lezen van deze informatie nog vragen? Neem gerust contact met ons op via Whatsapp of via e-mail.

Voeg ons toe op Whatsapp: 06-13126080 of stuur je vraag naar: info@prodjschool.nl

Als dj school zijn wij al ruim 14 jaar partner met Pioneer DJ

Onze lessen zijn goedgekeurd door het CRKBO. Wij hanteren de hoogste kwalitiet als het gaat om ons lesprogramma en onze apparatuur, daarom krijgt iedereen les op zijn eigen dj set. Onze lesprogramma’s zijn met zorg en ervaring samengesteld zodat we onze studenten succes verzekerd hun lessen kunnen geven. Hierdoor is het slaging percentage dan ook zeer hoog! Kom daarom voor de beste dj lessen en dj trainingen naar de Pioneer Pro DJ School!

Pioneer DJ