DJ les voor kinderen

DJ LES IS LEUK!

Lijkt het jou ook zo gaaf om als dj op het podium te staan? Kom het bij ons ontdekken tijdens de speciale DJ-lessen voor kinderen. Net als bij gitaarles of pianoles of een andere muziekles leren wij je alles over ritmes, tempo, akkoorden en muziekstijlen. Maar daar stopt een DJ niet! Je leert hoe je moet beatmatchen en mixen op de beste en nieuwste DJ-apparatuur van Pioneer DJ. Je ontdekt hoe belangrijk de opbouw van een nummer is, en in overleg maken we zelfs een start met het produceren van je eigen muziek. Een onmisbaar deel van het DJ-vak. Zoals met ieder instrument en bij muziekles moet ook een DJ elke dag blijven oefenen. Gelukkig leren wij je mixen op een hoofdtelefoon zodat je thuis in stilte onze leuke en uitdagende huiswerkopdrachten kunt maken. Al snel beheers je de basic skills van het dj’en!

Onder begeleiding van ervaren, gecertificeerde docenten leer je het DJ-vak kennen. Je kunt op elk moment beginnen en je voortgang houden we bij. De eerste keer is altijd spannend, daarom is de les voor kinderen altijd privé.  Voor de kinderen geloven wij niet in groepslessen waar er weinig persoonlijke aandacht is en de kinderen al snel hun concentratie kwijt zijn.
Je krijgt het 1e half uur een privé les dus je krijgt alle aandacht. Het 2e half uur ga je achter een eigen dj set oefenen wat je geleerd hebt.
Wacht nog even met dj apparatuur aanschaffen, volg eerst een paar lessen, kijk of dit wat voor je is en dan willen wij je graag adviseren over welke dj apparatuur je zou kunnen aanschaffen.
Voor ouders is er natuurlijk koffie, thee en internet aanwezig.

Echt leren draaien

Beatmatchen, mixen, muziek kennis, Rekordbox en nog veel meer.

We geven les op maat

Iedereen heeft zijn eigen tempo dus wij gaan zo snel als dat jij het goed kunt bijhouden.

Wil je elke week les of om de week?

Soms wil je elke week les en soms heb je het druk en sla je een keer over, je mag zelf bepalen hoe vaak je komt.

informatie

• Prijs: € 30,- per uur

• Lestijden: tussen 12:00 en 18:00 uur

• Aantal lesuren: 1/2 uur privé les en een half uur oefenen op je eigen set

• Leeftijd: vanaf 8 jaar t/m 15 jaar

• Instappen kan meteen!

• Geen abonnement, afspreken per les

• Stoppen met les kan op elk moment*

(wel eerst je 10 lessenkaart afmaken als je deze hebt)

STARTDATA

Zaterdag tussen 12:00 en 18:00 uur

Wist je dat je je kinderfeestje ook bij ons kan houden?

Wil je al je vrienden eens laten zien wat je allemaal doet op dj les? Kom dan je kinderfeestje ook bij ons vieren!

Kinderfeestje