DJ Workshop

Stropdas af, voetjes van de vloer en Be The DJ!

Wil jij ook wel eens ervaren hoe het is om als een echte dj achter de draaitafels te staan en te zien wat er allemaal bij komt kijken?

De DJ Workshop is verrassend en uitdagend dus het ideale uitje! Onze dj’s leggen eerst alle professionele apparatuur goed uit zodat je hier straks zelf mee aan de slag kunt en natuurlijk vertellen ze over hun eigen ervaringen. Onder begeleiding van een van onze pro’s ga je in kleine groepjes oefenen. Mixen, beatmatchen en werken met effecten, je draait er je hand niet meer voor om! Je leert de basic skills van het dj’en en als laatste maken we de beleving compleet door ‘The Battle of the Deejays’ waarin je zelf de hoofdrol mag spelen! Er staan voldoende dj sets voor max 20 personen zodat je als koppel elkaar kunt ondersteunen.

Echt leren draaien

Hoe leuk is het om te weten wat een DJ allemaal doet en kan, en jij kan het straks ook een beetje!

Beste en leukste instructeurs

Iedereen heeft een eigen DJ set maar als je samen wil draaien dan mag dat natuurlijk ook!

Gegarandeerd succes!

Succes gegarandeerd! Alles beter dan alweer bowlen of steengrillen, dit is echt het leukste om te doen!

INFORMATIE

De kosten voor deze workshop van 2 uur zijn € 37,50 per persoon met een minimum aantal deelnemers van 4 personen.

De DJ Workshop kan worden gehouden in de DJ-Xperience te Amersfoort, het huis van de Pioneer DJ School en de kweekvijver van veel nieuw dj talent.

INFORMATIE

• Prijs: € 37,50 p.p